.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکسیناسیون دوز دوم اهالی شهرستان بابلسر
با همت و همکاری گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، واکسیناسیون دوز دوم اهالی شهرستان بابلسر در مصلای نماز جمعه این شهرستان انجام شد.

به گزارش شمال نیوز، فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، اظهار کرد: بعد از صدور فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر بکارگیری تمام توان نیرو‌های مسلح در مقابله با ویروس کرونا و همچنین دستور فرمانده کل ارتش در این زمینه، طبق هماهنگی‌هایی که با بخش‌های مربوطه در شهرستان بابلسر داشتیم با تمام توان و با مطلوب‌ترین تجهیزات پزشکی به واکسیناسیون مردم بابلسر کمک می‌کنیم.

فرمانده گروه پدافند هوایی بابلسر، خاطر نشان کرد: با همت جهادگرانه و دلسوزانه کادر درمان گروه پدافند هوایی بابلسر همگام با سایر ارگان‌ها با تمامی تجهیزات پزشکی مطلوب و با تمام توان در مصلای نماز جمعه بابلسر مستقر شده ایم و تزریق دوز دوم واکسن را انجام دادیم.

او با بیان این که در این اقدام جهادی ستاد اقامه نماز جمعه و تعدادی از نهاد‌های مردمی از جمله سپاه و بسیج کمک رسان و یاریگر کادر بهداشت و درمان گروه پدافند هوایی بابلسر بودند، توضیح داد: کادر درمان گروه پدافند هوایی بابلسر از ابتدای واکسیناسیون نزدیک به سه هزار دوز واکسن تزریق کرده که این آمار هر لحظه در حال افزایش است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.32 seconds.